Školní rok 2020/2021
SOUHRN ÚKOLŮ z on-line lekcí (nemusíte mít vše, je to nabídka co můžete dělat, psát. Když zkusíte aspoň něco z toho, supr. Když nic, neva. Pokud něco uděláte, přineste to na lekci:
- Divadélko: nahrát jako video a vytvořit scénku (Vypravěč a 2 postavy, hrát všechny postavy + vypravěč). Poslat Erice. - Napsat DIALOG dvou postav (konkrétní slovo vám zadám na hodině) - Text na téma SLOVO (budeme je v průběhu hodin číst a diskutovat o nich) - Připravovat vlastní autorský výstup (scénku) na téma SLOVO (je možné natočit na video, přinést scénář, text, námět, cokoliv, na základě čeho můžeme slyšet nápad a dát připomínky k další práci) - Najít si v literatuře text (krátký, budete se ho učit zpaměti), - - - - Najděte si text (využijeme do představení) z knih, kde jsou příběhy dětí v období 2. sv. války a holokaustu. (Např. Anne Franková, Zlodějka knih, Jak Hitler ukradl růžového králíčka, Chlapec v pruhovaném pyžamu, atd) Materiály, které uděláte, si nechte (texty, dialogy, videa). Budeme je dál využívat.
Úkoly na on-line lekci 18.1.2021
- Doporučení: dívat na animované zpracování Komenského knihy na ivysílání České televiza: Labyrint světa a ráj srdce
Letošní téma pro naši práci a představení máme Slovo. Herečka Bára Poláková čte esej od Václava Havla: Slovo o slovu
Úkoly na on-line lekci 30.11.2020
- Interaktivní hra s ostatními na text, který jste napsali, nebo jste četli
Úkoly na on-line lekci 23.11.2020
- Napište dopis Anně Frankové.
Úkoly na on-line lekci 16.11.2020
- Najděte si text (využijeme do představení) z knih, kde jsou příběhy dětí v období 2. sv. války a holokaustu. (Např. Anne Franková, Zlodějka knih, Jak Hitler ukradl růžového králíčka, Chlapec v pruhovaném pyžamu, atd)
Úkoly na on-line lekci 9.11.2020
- Divadélko: nahrát jako video a vytvořit scénku (Vypravěč a 2 postavy, hrát všechny postavy + vypravěč). Poslat Erice.
- Najděte si text, který byste se chtěli naučit zpaměti (zazněla třeba Anne Franková).
Úkoly na on-line lekci 2.11.2020
- Napsat DIALOG dvou postav (konkrétní slovo jsem těm, kdo byli na hodině 26.10., zadala, ostatním zadám na hodině 2.11.)
- Najděte si text, který byste se chtěli naučit zpaměti (zazněla třeba Anne Franková).
Úkoly na on-line lekci 19.10.2020
- Natočit video: Poslat video s rozehranou pohádkou „Jak vzniklo slovo.“, případně jakékoliv jiné video na téma SLOVO (nápadům a fantazii se meze nekladou) a poslat Erice na WhatsApp (mobil: 604 185 631). Pustíme si na hodině, bude následovat diskuze. - Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
Úkoly na on-line lekci 19.10.2020
- Natočit video: Poslat video s rozehranou pohádkou „Jak vzniklo slovo.“, případně jakékoliv jiné video na téma SLOVO (nápadům a fantazii se meze nekladou) a poslat Erice na WhatsApp (mobil: 604 185 631). Pustíme si na hodině, bude následovat diskuze. - Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
. - Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
Úkoly na on-line lekci 19.10.2020
- Natočit video: Poslat video s rozehranou pohádkou „Jak vzniklo slovo.“, případně jakékoliv jiné video na téma SLOVO (nápadům a fantazii se meze nekladou) a poslat Erice na WhatsApp (mobil: 604 185 631). Pustíme si na hodině, bude následovat diskuze. - Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
Úkoly na on-line lekci 12.10.2020
- Natočit video max do 2,5 min. a poslat Erice na WhatsApp (mobil: 604 185 631) do soboty 10.10. (téma pro video: rozehrát pohádku "Jak vzniklo slovo"). Příště budeme rozebírat videa: Niki J., Amálka, Johanka, Ester - Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
Úkoly na on-line lekci 5.10.2020
- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes) - Napsat na 5.1. text na téma: SLOVO (Co to pro mě znamená? Co to je? Co se za slovem skrývá? Nebo nějaký příběh?) - fantazii v obsahu i formě se meze nekladou
Školní rok 2019/2020
Pro inspiraci: filmy, čtení, texty na stránkách Rozmach, Spektákl, nebo D-talent.
Instrukce k samostatné práci z 27.4.:
- část
2. část
Instrukce z 20.4.2020
- Další video – Kreativní úklid
- Pro soutěžící: nemáte uklízecí prostředky a máte ukázat ve videu, jak může fungovat kreativní úklid
- Pro porotce: zhodnotit video (i ostatní videa, která najdete od soutěžících na naší skupině na Whats up (ve skupině jste všichni)
- Pro moderátorku: Vstupní video k DÍLU: Úklid
- Videa, na kterých můžete dál pracovat: nemusí být perfektní, pošlete 1. verzi – řekneme připomínky a můžete to dolaďovat
- Youtubeři
- Recitace
Video ze 7.4. (viz dole za videem podrobnější instrukce)
- Vymyslet každý svůj DÍL: Problém a Disciplína: Napsat krátkou Synopsi, o čem díl bude.
Co už kdo vymyslel:
- Bára: Problém: porotce se dovědí, že někoho z nich mají vyhodit, pak se zjistí že to byl Fake, Disciplína: Recitace
- Mia: Problém: Porotce opakují to, co dělají youtubeři a nejde jim to, u každého porotce jiný problém, Disciplína: Youtubeři
- Radan, Problém: zapomněli připravit disicplínu, rozhodnou se pro úklid, Disciplína: kreativní úklid
- Kristýnka Luk: Porotce smrtkají, mají rýmu, Disciplína: Vaření
2. Youtuber: každý ze soutěžících má udělat video jako youtuber a poslat ho do skupiny na Whats up. Porotci udělají video, jak hodnotí youtubera (může si vzít jednoho, dva nebo všechny). Moderátorka udělá moderátorské video vstupy ke každé disciplíně.
-
- Co už kdo vymyslel:
-
- Kristýnka Luk: Make-up
- Bára: zdravé stravování
- Radan: učí lidi hrát na kytaru
- Mia: cvičení
2.Recitační video: soutěžící si vyberou nějakou báseň, text, atd z literatury (a vtipně s nadhledem to recitují, jako soutěžící). Porotci zase natočí video, jak hodnotí soutěžící. Moderátorka vstupní video k této disciplíně.
Co už kdo vymyslel:
- Bára: Eugen Onegin (Dopis Taťány Oneginu)